Onze diensten

Customer Excellence

Succesvolle organisaties stellen de klant centraal, in hun denken en doen. KOAIM ondersteunt in het optimaliseren en continu verbeteren van Customer Excellence. Het nastreven en het overtreffen van klantverwachtingen is een proces waar de gehele organisatie continu aan moet werken. KOAIM houdt u scherp.

KOAIM helpt ook uw bedrijfsvoering  bij het formuleren en realiseren van ambities, doelstellingen en ‘lean’ ingerichte processen gericht op Customer Excellence. We brengen de bedrijfsvoering in lijn (‘alignment’) met de organisatie en haar klantdoelstellingen. Compleet met de bijbehorende Kritische Succes Factoren (KSF’s) en Kritische Prestatie Indicatoren (KPI’s). Helder en concreet.

Kortom: KOAIM ondersteunt de bedrijfsvoering van organisaties bij het realiseren van de ambities en doelstellingen voor maximale klanttevredenheid van haar dienstverlening.

Dat doen we door middel van interim management met resultaatgericht management, herinrichting en procesoptimalisatie en continue verbetering van de bedrijfsvoering of de afzonderlijke afdelingen. KOAIM zorgt voor de doorvertaling van organisatiedoelstellingen tot op tactisch en operationeel niveau. Met als resultaat dat iedereen in huis weet wat de eigen bijdrage is aan een klantgestuurde en professionele organisatie, die efficiënt en effectief is ingericht.